martedì 6 dicembre 2016

Scatola Natale


Ciao, hi, hallo,

Sono tornata dopo una breve pausa in famiglia, senza computer..
Adesso riprendo la mia vita da blogger, ha ha.
Spero che state tutte bene.
..non avevo ancora fatto vedere questa scatola per Natale 
con sorpresa all'interno, 
ho fatto questa scatola con tutti prodotti presi da Canzonetti...


I am back from a short family visit, without computer..
now I will get back to my normal life as blogger ha ha.
Hope you are all doing okay.
I did not show my Christmas box yet..with a surprise inside.


Ik ben weer terug van een kort familie bezoek, zalig rustig zonder computer..
nu ben ik weer terug in mijn gewone leventje als blogger ha ha.
Ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat.
Ik had mijn Kerst doosje nog niet laten zien...met een verrassing 
aan de binnenkant.





4 commenti:

  1. Hallo liebe Blankina,
    ich möchte dir ein großes Kompliment für deine wundervollen Werke machen. In den letzten Wochen sind so viele fantastische Werke entstanden. Ich bin begeistert von deinen vielseitigen Arbeiten. Deine Werke gefallen mir sehr gut.
    Es tut mir sehr leid, aber ich schaffe es leider zur Zeit nicht so oft zu kommentieren. Ich wünsche dir und deiner Familie von Herzen ein geruhsames Weihnachtsfest. Ganz liebe Knuddelgrüße herzlichst Silvi

    RispondiElimina
  2. Prachtig doosje, al een cadeautje op zich! Bedankt voor je mooie, persoonlijke en lieve kaartje, hij heeft zeker een mooi plekje gekregen! De extraatjes zijn ook zeer gewaardeerd, dankjewel!
    grtz.Colien

    RispondiElimina
  3. wow, this is just fantastic. I love these boxes to make but hardly ever make one. Yours looks awesome! Love it!
    xoxo, Ally

    RispondiElimina
  4. Bentornata!!!
    Adoro questa scatola, decorazioni super!!!
    Laura

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...